L'Article:Jornades de la Catosfera 2008



















Ahir vaig assistir a les primeres Jornades de blocaires de Catalunya, que se celebren encara avui a Granollers. Primerament, vaig coincidir en un bar de la ciutat, amb Jesús M. Tibau, Sadi Girona, Toni Ibàñez i Jordi Ferré. Vaja que em vaig topar de ple amb el jurat, però no els vaig subornar, pas, no!. Realment va ser un plaer desvirtualitzar-se així i conèixer en persona aquells que també són escriptors i lectors, i que a través de la xarxa i la literatura en llengua catalana estem interelacionats. Després vaig coincidir amb en Llunàtic que fou el "culpable" que jo entrés al món dels blocs. Vam assistir a la primera taula del dissabte 26 de gener, "Els blocs i la literatura" amb Laura Borràs (professora de la UOC), Jesús M. Tibau, en substitució de Biel Mesquida que va enviar un text, que vam poder escoltar els blocaires presents, Miquel Bonfill i Jordi Ferrer, editors de Relats en català, el primer, i Cossetània el segon. I com a moderador teníem en Toni Ibàñez. Tots ells van fer la seva aportació sobre el tema, i fou realment molt interessant. Tant que potser va faltar temps i tot; ja que tant la literatura com les noves formes de publicar com són els blocs són temes que donen per un debat molt extens. És a dir, que fou una taula molt enriquidora però un pèl comprimida, una opinió que també vaig compartir amb el Llunàtic. Realment el que més em va emocionar és descobrir alguns dels meus lectors, i com aquests lectors ja m'associen o em diuen Antaviana.

Comentaris

  1. Doncs sí, per a nosaltres ets l'Antaviana.
    Llàstima que no vam poder parlar més temps, ja que el dia va ser molt concentrat per a mi.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per les teves paraules Jesús. La veritat és que anys enrere vaig estar a punt a punt de deixar d'escriure, a causa de crítiques destructives. Gràcies als lectors com tu, el que jo escric té algun sentit.

    ResponElimina
  3. Així tu eres la xiqueta que estava amb en David a l'hora del cafè? Doncs salutacions cordials i tardanes!

    ResponElimina
  4. Salutacions cordials per a tu també "Veí de dalt".

    ResponElimina
  5. Sincerament, sent enveja. Sana, però enveja. La propera vegada me’n fugiré, ho promet...

    ResponElimina
  6. No vaig poder-hi assitir però he seguit els vídeos de les taules. A la propera edició potser?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"