Digue'm







què llegeixes aquest mes?

Comentaris

  1. Estic llegint "L'art de viure" de Goliarda Sapienza.

    ResponElimina
  2. Avui mateix he acabat de llegir "Una mà plena d'estels" de Rafik Schami. Us el recomano. Aquí en teniu la sinopsi (extreta de la contraportada del llibre):
    "Una mà plena d'estels és el diari d'un adolescent sirià, del qual no sabem el nom, i que escriu des de Damasc entre els catorze i els disset anys. El somni del noi és ser periodista i malgrat la pressió familiar aconsegueix el seu propòsit. Això li permetrà d'entrar en contacte amb molta gent que lluita contra el règim dictatorial del seu país".

    ResponElimina
  3. Novel·la policiaca, de Lorenzo Silva i Sue Grafton. I molts àlbums per a nens.

    ResponElimina
  4. Un mes intens.
    Vaig començar amb "La niña del faro" de J. Winterson, vaig passar després a "Xerres Massa" de C. Oates, seguidament en Lluís Montada i el seu "Canvi d'agulles" i ara estic ja acabant el primer volum de la trilogia de Javier Marias "Tu Rostro Mañana". Quan l'acabi ja tinc sobre la tauleta "El carreró dels miracles" i si puc finalitzaré els mes amb el segon volum de la trilogia de Javier Marias.

    ResponElimina
  5. "Pana negra" del valencià Joan Olivares

    ResponElimina
  6. A Guy Allix, El desarrelat, amb traducció de Miquel Edo

    ResponElimina
  7. "Memòries del subsòl", de Fiòdor Dostoievski

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"