100 blogaires a Vallromanes

























Queden unes hores perquè l'esperadíssima presentació de LCL a Vallromanes sigui una desvirtualització dels 100 blogaires que humilment hi hem participat. Realment aquest és el primer relat de l'Arlequí o l'Antaviana que sortirà en la llum en format paper, gràcies al Llunàtic. I això em fa una il·lusió díficil de descriure en paraules. El bloc dia a dia, m'ha obligat a escriure contínuament, ja que havia tingut una època que vaig estar a punt de deixar d'escriure. Diuen que un/a és escriptor/a quan només llevar-se pensa en l'acció d'escriure. I avui gràcies al bloc, i a la interrelació amb d'altres blocs literaris i de literatura cada dia penso en què escriuré. I sobretot, el més gratificant sou els lectors i lectores que visiteu i llegiu els posts que vaig publicant. I sou vosaltres els crítics i crítiques i la raó de ser de la meva vena d'escriptora. I és per això que avui, viuré una no petita com diu en Jesús M. Tibau, sinó gran felicitat quan vegi el fruit d'aquests nou mesos en un llibre, on comparteixo espais de paper amb 99 blogaires o bloguers més, perquè tots i totes formem part de la literatura 2.0.

Comentaris

  1. Felicitats Roser !!! desitjo que sigui un gran dia i et dono un altre cop l'enhorabona per tot. Felicitats Roser, Felicitats Antaviana....

    Rep una forta abraçada de la meva part..

    Susana Andreu

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"