La primera porta










Era a punt de deixar la ploma, els folis i la literatura cansada d'escoltar dures crítiques que m'empenyien a l'abisme,. Un dia s'obrí una primera porta, quan per casualitat vaig trobar per la xarxa la revista Literària. Rere aquesta revista, hi havia un director, Alfons Navarret i Xapa, i ell fou qui em brindà la primera oportunitat de publicar un conte. I aquella primera porta em va fer rescatar la meva veu literària de les deixalles. I d'aquí a 8 dies sortirà a la llum el meu primer conte en format paper a La Catosfera Literària. Primera antologia de blogs en català. Quan s'obre una porta, sempre se n'obren d'altres.

Comentaris

  1. Enhorabona! El tacte d'un llibre, quina cosa més bonica, i més si n'ets part. M'alegre, ben segur que serà el primer conte de molts més...

    ResponElimina
  2. estic col.leccionant fotos de portes obertes per al meu blog.
    Tens la foto d'aquesta en més gran?
    La puc agafar?
    Gràcies

    ResponElimina
  3. Hola USD, benvingut a Antaviana. Aquesta foto la vaig trobar a internet, i per tant la pots agafar.
    De res.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"