11 mesos d'Antaviana








Aquest és el post número 202, i aquest mes de juliol el bloc compleix 11 mesos. És com una criatura que quan neix tot just comença a obrir els ulls i a descobrir el món que l'envolta. I ara que és a punt de complir l'anyet, ja comença a gatejar i a barbotejar paraules intel·ligibles. Quan vaig iniciar aquesta aventura bloguera o bloquera com desitjeu, no m'imaginava que faria un camí on a més de créixer com a escriptora també creixeria com a lectora gràcies a totes les vostres aportacions amb els vostres comentaris. I fruit de tot això ha sorgit unes jornades sobre blocs i un llibre dels catosfèrics, on podríem dir que he perdut la meva "virginitat" com escriptora, ja que és el primer relat publicat en paper. I és que ja ho diuen que les coses vénen quan menys te les esperes. I aquest camí encetat gràcies a Antaviana m'ha obert moltes portes, i m'ha brindat l'oportunitat de conèixer bons lectors i lectores que ara formen part d'aquest bloc, i que sense ells la meva "ploma" no tindria raó per a escriure. Perquè els que som escriptors/escriptores, si em permeteu aquest atreviment, escrivim per als altres, per aquells que ens llegeixen, i perquè no que ens critiquen si no els agrada. Perquè és escriure és comunicar, a través de la ficció, darrere la qual amaguem part de les nostres vivències, pors, alegries, etc. I és per això que avui vull celebrar amb tots vosaltres aquests 11 mesos, i també com no agrair-vos la vostra participació i fidelitat al bloc.

Comentaris

  1. Sí, felicitats i endavant (jo, ara que em pare a pensar-ho, avui fa 5 mesos que vaig començar -massa aviat encara per celebrar res).

    ResponElimina
  2. Enhorabona, perdona pel retard.

    Salutacions especialment cordials.

    ResponElimina
  3. Hola. Gràcies per les vostres felicitacions, comentaris i fidelitat, l'Espolsada de llibres i Biel Barnils.

    Novesflors 5 mesos de bloc també s'han de celebrar.

    Llibreter, aquí no compten les hores, les felicitacions sempre són benvingudes i agraïdes.

    Salutacions especialment cordials.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"