1 any i set mesos i més de 350 posts









Un any i set mesos de diferents posts de música, literatura, art, jocs literaris, qüestionaris...
Quan vaig començar semblava una simple aventura, un acte impulsiu de crear un bloc i prou. Avui aquest espai de literatura forma part de mi, i sobretot forma part de vosaltres, els lectors. I és que sou els lectors els qui doneu vida a l'Antaviana, i l'Arlequí, el meu alter ego que m'empeny a escriure tot allò que sento, veig, escolto... A l'altra banda de la xarxa, hi ha gent que em llegeix, i que s'endinsa en aquest alter ego que parla en boca meva. Gràcies per llegir-me. Per celebrar aquest aniversari us poso l'enllaç de la cançó que sintetitza en bona part el bloc Antaviana.

Qualsevol nit pot sortir el sol de Jaume Sisa.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"