Llegim amb Marc Romera







1. Quin fou el teu primer llibre?

El meu primer llibre (publicat) fou "Genolls de fum", 1988, poemes, a Llibres del Mall, tot i que prèviament vaig publicar un recull de poemes ("Al balcó hi penja un bosc de colobres proscrites") en una antologia ("Bosc de colobres", 1986) publicada per Òmnium Cultural del Baix Camp.


2. Quin/s llibre/s tens ara a la capçalera del llit?

Hi tinc:

El Casalot" de Charles Dickens
"Histoire de ma vie (Mémoires)" de Giacomo Casanova
"El llibre del desassossec" de Fernando Pessoa
"L'écriture du désastre" de Maurice Blanchot
"Diarios" de John Cheever
"Aire i sang a la butxaca" de Felip Costaglioli (poesia)
"Camins de serp" de Francesc Garriga (poesia)

3. Quin és el teu racó preferit per llegir?

El silló oreller que havia estat del meu avi i que ara és al saló de lectura del casalot de Fontclara, Baix Empordà.


4. Digues un llibre que no hagis llegit.


"El paradís perdut" de John Milton.


5. Una lectura inoblidable…

"El día del Watusi" de Francisco Casavella.




Comentaris

  1. Un gran tipus, en Romera... I un bon poeta...

    Aquest diumenge aniré a sentir-lo a l'Heliogàbal. Gràcies, Roser, per fer-nos-el més proper.

    I felicitats per aquest canvi de look!

    SU

    ResponElimina
  2. De res SU. Ja saps que m'agrada fer entrevistes a escriptors i fer-los més propers.

    Gràcies!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"