Connectats amb... Vicent Partal







Connectem amb Vicent Partal:

  1. Com va néixer l'Internauta?

Jordi Vendrell va venir a casa a veure internet, Ara sembla impossible però això passava a l'any 1995. Vam sopar i li vaig ensenyar què era internet. Hores després jo me'n vaig anar a dormir perquè no podia més i ell es va quedar connectat. Al matí quan em vaig despertar encara hi era i ja havia parit el programa. El que no m'explique encara és com va convèncer els directius de la ràdio perquè en aquell temps internet era una cosa esotèrica.

2. Creus que la xarxa té més difusió que els mitjans audiovisuals?

És diferent. No es pot plantejar així. El concepte difusió casa malament amb la xarxa. Si la pregunta però és si la xarxa és ja més influient que els mitjans audiovisuals, la resposta és que sí.

3. Creus que és certa aquesta afirmació: “internet és unmitjà de comunicació”?

Internet, entre altres moltes coses i també, és un mitjà de comunicació.

4. Ens pots explicar alguna anècdota del programa?

La sintonia de l'inici del programa és el so d'un mòdem. Concretament d'un mòdem meu dels primers, molt prehistòric. Abans era una símbol però ara la gent no sap ni què és. Molta gent m'ho demana perquè posem aquells sorolls a l'inici del programa. Encara avui em sorprèn però és cert que la gent ja no usa mòdems d'aquells...

5. Creus que avui dia podríem sobreviure sense internet?

Segur que sí.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"