Aprofita el temps

De vegades a la vida, et ve una idea i prens una decisió. Avui en dia existeixen moltes eines a la xarxa anomenades "xarxes socials" com és el cas de Facebook. És un espai cibernètic que et xucla fins que t'adones que et passa la vida, i no vols ser un simple espectador que ho mira tot des de la finestra, sinó que vols viure. És per això que he pres la decisió irrebocable d'eliminar el meu perfil de Facebook, i fer meva aquella dita que diu "Carpe diem". Sempre em podreu trobar a l'Antaviana i com deia en Sisa en aquella cançó Benvinguts, passeu, passeu de les tristors en farem fum, que a casa meva és casa vostra, si és que hi ha cases d'algú".

Comentaris

  1. si no ho pots controlar millor deixar-ho córrer :) fas bé :) et seguirem des d'aquí.

    ResponElimina
  2. Tens tota la raó, trobo que has fet molt bé, jo ho veia a venir. Al acte m'ha vingut molta tristó perqué m'agradaba molt tot lo que hi posaves, peró veig que et puc seguir per aquí el bloc. Moltes gracies pels bons moments i gracies pel
    " VENVINGUTS PASSEU PASSEU "

    ResponElimina
  3. Tens tota la raó, ho entenc, jo ho veia a venir. Al veure que et desconectaves del face..... m'he possat trist perque m'agrada molt
    els teus escrits, peró veig que et puc seguir per aquí el bloc. Gracies
    i gracies pel " BENVINGUTS PASSEU PASSEU "

    ResponElimina
  4. Ah, per cert, sóc en Josep de Vic

    ResponElimina
  5. Em fa l'efecte que és una bona decisió. Jo també sóc del club dels no feisbuc.

    ResponElimina
  6. Ho entenc. El que jo faig és prioritzar el meu bloc segons el temps de què disposo, i entenc feisbuc com una xarxa més d'immediatesa però que no és incompatible. Per ara...
    Una abraçada, Roser,

    ResponElimina
  7. Aprofita la vida, és un gran lema!
    Una decisió intel·ligent.
    Espero que la crisi creativa que hi havia a la comunitat blocaire el dilluns 31 no t'hagi afectat i puguem seguir llegint els teus escrits a Antaviana per força temps.
    Una salutació!

    ResponElimina
  8. Ben fet Roser,
    a mi també em va venir una sensació de dispersió al facebook i vaig eliminar tots els enllaços amb amics i familiars i ara he començat de nou però de fet no el visito casi mai.
    Reciclar-se és avançar!
    una abraçada

    ResponElimina
  9. És una bona decisió, però com diuen per ací, es pot compaginar amb el teu blog. Jo crec que el face és una bona eina per arribar als teus amics o coneguts a un nivell més familiar o personal, a més de donar a conéixer el teu blog de fotos d'astronomia o naturalesa, com faig jo. És difícil arribar al punt mig i de vegades per temps no es pot mantenir tot. No deixis el blog, que nosaltres et seguim! una abraçada Arlequí!

    ResponElimina
  10. Hola! Gràcies pels vostres comentaris. No he deixat el facebook perquè no ho pugui controlar, tampoc crec que sigui realment un espai per tenir amistats, simplement és una cosa que no necessito a la meva vida.
    Ç

    Salutacions cordials.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"