Reflexions en veu alta: Fer o no ser soroll en el món literari




















Avui en dia sembla que ser escriptor, en molts casos, vulgui dir ser mediàtic, conegut, o sortir a tots els mitjans de comunicació. Un bon amic, en David Madueño, em va dir una vegada que "els escriptors/poetes que no fan soroll són els que continuaran endavant en el món literari". Bé, jo no puc dir si jo sóc o seré una escriptora o no, això ja ho dirà el temps, i els lectors i lectores. Però, sí que puc afirmar que sóc de les que prefereix no fer soroll pel simple fet d'escriure. Escriure i publicar l'escrit no són actes per a alimentar l'ego, no pas per a mi. Escriure i publicar, en el meu parer, és un acte de comunicació i ara amb el bloc ja és bilateral perquè els lectors i lectores poden comentar, opinar, i completar allò que jo intento escriure quan vénen les muses i em desvetllen. Senzillament escric i publico per aquells i aquelles lectors/lectores que vulguin llegir-me. La raó de ser del meu ofici és tenir coses per dir i cercar la meva manera literària de dir-les. Per tant, no busqueu que jo sigui una aprenent d'escriptora amb ànsies de sortir a les pàgines de cultura de tots els diaris, no. Sóc una persona senzilla i humil que experimenta, crea, llegeix, esborra, torna a escriure; i en fi, es dedica a la literatura perquè forma part de mi.

Comentaris

  1. I així ha de ser...doncs si tens una fixació massa forta, potser el que et freni d'arribar on vols.
    Poc a poc i bones lletres

    ResponElimina
  2. Continua així, Arlequí. Els qui fan més soroll i surten als mitjans no sempre són els millors. Solen ser fruit del màrqueting, que arriba també al món de la literatura. Segueix experimentant.

    ResponElimina
  3. Cadascú segueix el seu ritme i tots són vàlids. No m'atreviria a dir que l'escriptor mediàtic és dolent ni a l'inrevés.
    Com tu dius, el temps parla, ajudat dels lectors.
    No puc més que desitjar-te molt d'encert i molta sort en la teva experimentació.

    ResponElimina
  4. Garbi24, Lectora Corrent, i Pilar moltes gràcies pels vostres consells, els tindré presents.

    Gràcies!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"