Reflexions en veu alta: Qüestions de nomenclatures









Imatge presa de la xarxa

Fa uns dies vaig penjar en aquest mateix bloc un post titulat Gentil entre els gentils: Parlar d'amor en la literatura. En aquest post, vaig anomenar la meva segona publicació amb la nomenclatura de "llibre". I al cap de poc, una persona anònima em va deixar un comentari que deia: "On és el llibre?". En literatura no hi ha veritats absolutes, i per tant hi ha tantes interpretacions d'una obra o d'un tema literaris com lectors i lectores. Per tant, si hi ha qui considera que la meva darrera publicació no és un llibre, jo respecto la seva opinió perquè quan algú es llença a escriure ha d'acceptar qualsevol crítica literària. No obstant, si hi ha veus que no el consideren com a tal, jo sí que l'anomeno llibre, no pretén ser cap obra mestra, simplement l'he escrit i publicat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"