Dia de la Poesia Catalana a Internet: La poesia em desvetlla...



Avui és el Dia de la Poesia Catalana a Internet. Moltes veus m'han convidat a triar un poema per tuitejar-lo o penjar-lo al bloc. I és que sóc incapaç de decidir-me per un únic vers, una sola estrofa, i un sol nom. He crescut bevent dels autors des dels trobadors fins a la poesia contemporània, i encara n'hi ha molts que em queden per descobrir i redescobrir, que em criden perquè els llegeixi. Per a mi aquest dia és per a recordar que el meu bressol cultural és avui part de mi, i avancen amb mi, i em recorden que no estem sols, que tots ells i elles han deixat una trajectòria literària inesborrable. I és per això que avui dedico aquest dia a tots i totes els qui estimeu els versos, els escriviu, els busqueu, els llegiu, els seduïu... Feliç Dia de la Poesia Catalana!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"