Salvador Espriu: "Poesia" a cura d'Olívia Gassol




Després de la febrada de Sant Jordi, avui us diré quin m'han regalat. Es tracta d'un llibre que vaig demanar i que ara que el tinc al davant, que ja m'està dient: llegeix-me! El títol és Poesia i l'autor Salvador Espriu. Doncs sí, em segueixo rendint a la paraula poètica del creador de Sinera. Olívia Gassol ha recopil·lat un generós conjunt de poemes dels diferents poemaris espriuans, i  de regal, també hi inclou un apartat d'un llibre inacabat A penes un llum vacil·lant. Mai no deixem de descobrir tot allò que els nostres escriptors, pintors, músics, etc. ens han deixat en herència cultural. Així que començaré l'aventura de llegir Espriu, un cop més...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"