Crea, inventa't, escriu: Continua el relat




A partir de la imatge i d'aquest inici, podeu continuar el relat. Animeu-vos i deixeu les vostres participacions als blocs/blogs o en forma de comentaris.

Una nit d'hivern, vaig descobrir una capsa entreoberta...

Una nit d'hivern vaig descobrir 
una capsa entreoberta...
que continua així,
com un poema del qual
no trobo la darrera lectura.
Una nit d'hivern va c
omençar

la meva primavera.

(Helena Bonals)

"em va estranyar trobar un lliri d'aigua sobre la calaixera. La seva sentor de seductor verí em va produir un esglai."

(Glòria Abras Pou)


Una nit d'hivern vaig descobrir una capsa entreoberta...
Pobre il·lús, l'obrí i no hi havia res.

(JP MERCH)

Comentaris

  1. Roser,
    aquí tens la meva aportació a la teva proposta, que m'ha encertat de ple!

    ResponElimina
  2. Helena, ho celebro! Moltíssimes gràcies per iniciar el relat/poema!

    ResponElimina
  3. T'he deixat un darrer comentari sobre l'Ulisses.

    ResponElimina
  4. segueix relat:

    "em va estranyar trobar un lliri d'aigua sobre la calaixera. La seva sentor de seductor verí em va produir un esglai."

    Una petita contribució.

    ResponElimina
  5. Una nit d'hivern vaig descobrir una capsa entreoberta...
    Pobre il·lús, l'obrí i no hi havia res.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Música i literatura: Els amants de Vicent Andrés Estellés

El poema del mes: Cambra de Tardor"